środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie 2015!


Cześć! 
Witam Was w ostatnim poście w tym roku, ponieważ 2015 się kończy i odchodzi w zapomnienie. Jest to dla mnie czas podsumowań, czas refleksji, czas powrotu do momentów, które były dla mnie wyjątkowym przeżyciem. Jak każdy rok, tak i ten, zleciał mi bardzo szybko. Może nie było aż tak dużo tych zdjęć w tym roku, co głównie spowodowane było kursem prawa jazdy, który oczywiście zakończył się sukcesem, ale także najzwyczajniej brakiem czasu.. Było bardzo wiele spraw na głowie, dużo rzeczy w szkole, sprawdzianów, kartkówek, w skrócie mówiąc NAUKI. Ale nie tylko. Ten rok był także rokiem, w którym zaczęłam robić coś w kierunku imprez okolicznościowych i z imprezy na imprezę nabywam nowych umiejętności. Był to także rok, w którym było wiele wyjazdów, poznanych wiele osób, często takich które się kojarzyło z wyglądu, a nigdy nie miało się okazji z nimi porozmawiać. Mam nadzieję, że w tym roku udało mi się rozwinąć bardziej swoją pasję i mam nadzieję, że Wy również to dostrzegacie. Chciałabym z całego serca podziękować WSZYSTKIM osobom, które tylko miały okazję ze mną współpracować, z tych współprac powstało wiele znajomości, które trwają do dziś. Jestem ogromnym szczęściarzem, że miałam okazję poznać w tym roku tylu fantastycznych ludzi i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będą mieli ochotę stanąć przed moim obiektywem. Szczególne podziękowanie kieruję tutaj do Madzi, która wykazała się największą precyzją i to dzięki Niej, nawet w tym roku miałam okazję porobić zdjęcia taneczne <3 Ten rok, tak jak i poprzedni, był dla mnie wyjątkowy. Miałam okazję spełnić swoje marzenia, przełamać swoje słabości i zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Dziękuję również  osobom, które dodają mi tyle otuchy i wsparcia, a także motywują do dalszego mojego działania poprzez dodawane komentarze, prywatne wiadomości i wszelakie inne sposoby.  Chciałabym, aby Nowy Rok był dla Was lepszy od tego, abyście byli zdrowi przede wszystkim i żeby wszystko szło po Waszej myśli, a także abyście stawiali czoło wszelkim przeciwieństwom losu i dążyli do osiągnięcia upragnionego celu. 
A teraz chciałabym Wam zdać krótką relację z moich fotograficznych osiągnięć w tym roku. Do każdego zdjęcia, bądź zdjęć bedzie link do postu.
To zaczynamy!!! :)






Paulina i Karolina <3




Paulina <3




Wiktoria <3




Paulina <3




Karolina <3




Wiktoria <3




Magda <3




Beata <3




Paulina <3




Karolina i Dawid w oczekiwaniu na Wojtusia <3




Wiktoria <3




Kinga <3




Beata <3




Monika <3




Magda <3





Beata <3


A teraz kilka ujęć z uroczystości okoliczniościowych <3

Śluby:


Karolina i Dawid <3


Sebek ze ślubu Michaliny i Piotra <3



Ania i Sylwester <3



Joanna i Marek <3




Karolina, Sebastian i Gabryś <3


Osiemnastki:


Osiemnastka Patrycji <3


Osiemnastka Klaudii <3


Osiemnastka Zuzi <3


Chrzty:



Chrzest Laury <3


Chrzest Gabriela <3

A ja na sam koniec chciałabym zaprosić wszystkich do współpracy ze mną. Nie gryzę! :D Jak widać kilka imprez okolicznościowych już za mną, więc w dalszym ciągu zapraszam do współpracy ze mną. Nie tylko na takich imprezach, ale również przy zwykłych zdjęciach portretowych <3
Zapraszam Was jeszcze do obejrzenia filmiku, który najlepiej oddaje cały ten rok! <3



Do zobaczenia w 2016!!! :)




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz