wtorek, 5 maja 2015

Wiosna za oknem.


Witajcie Kochani!
Ostatnio nie było mnie bardzo długo.. W sumie wyszło to z braku czasu, wiele się działo przez ten czas , także nawet nie miałam czasu, aby coś stworzyć. Jednakże nabierające życia otoczenie, zainspirowało mnie do stworzenia typowo wiosennych ujęć. Na zdjęcia zgarnęłam Beatę,  była to nasza pierwsza współpraca, jednakże na pewno nie ostatnia! Postawiłyśmy głównie na delikatność i dziewczęcość w tych ujęciach. Przeróbka również inna niż standardowa, ale myślę, że wpłynęło to znacznie na plus, gdyż według mnie te kolorki bardziej odpowiadają otoczeniu na zdjeciach :) póki co czekamy na dobrą pogodę, gdyż ta dzisiejsza już pod koniec dnia się zepsuła i będziemy znowu coś kombinować! :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz