sobota, 3 stycznia 2015

Portretówka daje radę!


Cześć, cześć wszystkim :)
Sesja co prawda była wykonana jeszcze pod koniec grudnia, aczkolwiek chciałam dodać resztę zdjęć z Wiktorią i zdecydowałam na nowy post. Jednocześnie jak wcześniej pisałam, zdjęcia w pomieszczeniu były dla mnie czymś całkowicie nowym i do tej pory nieznanym, z tej racji strasznie się bałam tego. Ale jakoś poszło! :D Zdjęcia w pomieszczeniu jak i te na zewnątrz wykonałam Canonem 600D + 50mm 1.4, który na prawdę radzi sobie w trudnych warunkach :) Tego dnia wykonałyśmy także zdjęcia typowo świąteczne które są już dostępne na blogu - (KLIK W POST ŚWIĄTECZNY) . Także zapraszam do obejrzenia :)














Co niektórzy zastanawiali się kto wykonuje te zdjęcia, więc dołączyłam swoje zdjęcie. Tak, przedstawiam Wam Anetę :D
Zdjęcie wykonała Milena -> KLIK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz