sobota, 19 grudnia 2015

Before&After



Witajcie! :)
Co prawda, pierwszy raz dodaję taki post, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Za jakiś czas, możliwe że za kilka tygodni, miesięcy, a może nawet lat.. wrócę tu i sobie przypomnę wszystko, zobaczę ile się zmieniło w moim stylu. Wszystko na czym bazuję, to gimp i photoscape. Nie przerabiam zdjęć w photoshopie, gdyż zwyczajnie go po prostu nie mam. Ale mam nadzieję, że się przełamię i zacznę działać w tym programie, jak tylko go będę mieć. W przeróbkach nie ma nic nadzwyczajnego, głównie polegają one na retuszu, krzywych, wyostrzeniu, ewentualnie jakieś kontrasty, filtry, w zależności co mi odpowiada do danej sesji i jaki ona ma klimat :)
Nieubłagalnie zbliża się koniec roku kalendarzowego, stąd też niedługo pojawi się podsumowanie roku 2015, ale zanim to nastąpi, mam jeszcze jedną zajawkę :)
Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie! :) 
Póki co, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, przed przeróbką i po przeróbce :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz