wtorek, 8 sierpnia 2017

Osiemnaste urodziny Klaudii!



Witajcie Moi Drodzy! :)
Korzystając z wolnej chwili, chciałabym podzielić się z Wami fotorelacją z osiemnastych urodzin Klaudii :)
Piszę o "wolnej chwili", jako że są u mnie jak na wagę złota. Nic się nie zmieniło, ciągle w biegu, jak nie najróżniejsze uroczystości okolicznościowe, to późniejsza obróbka, a przecież dla najbliższych też trzeba znaleźć choć odrobinę czasu :)
Wracając do osiemnastki. Minęło już dość sporo czasu, kiedy ona się odbyła. Noo, sporoo.. Takie tam niecałe dwa miesiące :D
Ale musiałam przebrać zdjęcia, aby właśnie te najciekawsze, najgodniejsze uwagi, wstawić tutaj, dla Was :) 
Spokojnie, Solenizantka wyraziła zgodę, aby takowy post mógł się pojawić, za co jestem Klaudii niesamowicie wdzięczna! :* Mam nadzieję, że i Wam takie posty z uroczystości okolicznościowych, przypadną do gustu :) Wtedy bowiem najlepiej widać jak wygląda u mnie reportaż od "A do Z" i jaki jest mój styl :)
Osiemnastka Klaudii była świetną imprezą! Dzięki mojej obecności tam, poznałam grono wspaniałych ludzi, jakimi między innymi jest sama Solenizantka, Jej rodzina, przyjaciele.. Każdy człowieczek z osobna, tworzył niepowtarzalny klimat jaki tam towarzyszył! :)
Miałam okazję spotkać się również z DJ-em (Marks, Marcin Zieliński, gorąco polecam!) , którego poznałam dwa lata temu na weselu :D Wtedy ja jechałam w Jego okolice, teraz On przyjechał w moje. Miłe spotkanie po takim czasie! :)
Dzięki życzliwości DJ-a , mogłam wykorzystać różne kapelusze, okulary i inne rzeczy, które urozmaiciły zdjęcia! 
A jak Wam się zdjęcia podobają? Dajcie koniecznie znać, do następnego! :*





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz