niedziela, 23 listopada 2014

08.11.2014r - Toruń! :)






Witajcie wszyscy! :) w końcu znalazłam chwilkę czasu na zajęcie się blogiem, którego przyznam, że ostatnio trochę zaniedbałam.. Na szczęście wracam i to ze sporą ilością nowości :D Tak jak widać po dacie, 8 listopada wywiało mnie do Torunia, lecz samej, bo z Karolcią, której dziękuję strasznie za dotrzymanie mi towarzystwa! :* sesja sama w sobie wyszła spontanicznie, wyjazd był planowany z tygodniowym wyprzedzeniem, jednakże pogoda dawała wiele do myślenia. Rozważałyśmy, myślałyśmy, aż w końcu postawiłyśmy wszystko na jedną kartę i pojechałyśmy! :D mam nadzieję, ze z Dagmarą i Karoliną czeka mnie jeszcze niejedna współpraca! liczę że się spotkamy za jakiś czas w tym samym gronie, buźka! :* a teraz krótkie przedstawienie zdjęć :)












 Łapcie jeszcze kilka backstage :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz