piątek, 7 listopada 2014

Dworzec PKS :)


Witajcie! :) robię osobną notkę, dla odsłon zdjęć z Wiktorią, jakoś przed dłuższy weekend postaram się dodać jeszcze notkę ze zdjęć z Angeliką :) Najbliższy weekend zapowiada się dość pracowicie, sama jestem ciekawa efektów. Chciałabym ten weekend wykorzystać maksymalnie jak tylko się da, a później przystopować trochę. Są sprawy ważne i ważniejsze, nie zawsze bieg chwili pozwala nam na realizację swoich marzeń. Czasem marzenia są odkładane na drugi plan, ze względu na sprawy nadrzędne. Wtajemniczone osoby doskonale wiedzą dlaczego taka, a nie inna decyzja. Szkoda tylko, że w tym wszystkim nawet nie zauważamy jakie mamy wspaniałe osoby przy sobie, przez pryzmat fałszywych ludzi..
Jednakże nie o tym notka. Wracając do stylizacji z Wiktorią.. Pomysł ten już dłuższy czas mi chodził po głowie, dlatego tym bardziej chciałam zrealizować do z Wiktorią i słusznie! Jestem zadowolona i mam nadzieję, że do najbliższej współpracy z Wiką :*
A teraz mała zajawka, która pojawiła się już na facebooku :)





Oczywiście wszystkie linki tradycyjnie w pasku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz