sobota, 10 czerwca 2017

Fotozeszyt od Saal Digital


Hej! :)
Dziś nie przychodzę do Was z żadną sesją wykonaną przeze mnie, a z recenzją fotozeszytu od Saal Digital. Mało tego, aby przygotować ten post, musiałam sama stanąć przed obiektywem, ponieważ chciałam stworzyć coś innego, ciekawszego :)
Tutaj chciałabym podziękować Asi, która pomogła mi w realizacji mojego pomysłu.
Co więcej! Asia również jest fotografem, więc zachęcam Was do obejrzenia Jej prac tutaj.
Nie przedłużając. Po raz kolejny miałam okazję przetestować produkty od Saal Digital i za każdym razem byłam bardzo zadowolona. Stąd też i w przypadku fotozeszytu, nie mogło być inaczej! :)

Może zacznę od jakości wykonania. Osobiście uważam, że jest ona bardzo dobra. Okładka jest zabezpieczona sztywną, matową folią dzięki której fotozeszyt nie będzie się niszczył chociażby podczas przekładania z miejsca na miejsce. Kolory są również bardzo dobre odzwierciedlone, tak naprawdę nie zauważyłam żadnej różnicy między zdjęciem na komputerze, a wydrukowanym na papierze. Czyli ogromny plus! 
Wszystkie strony łączy srebrna spirala, która nie wysuwa się przy przeglądaniu fotozeszytu. Jakość kartek jest świetna, mają grubą gramaturę, dzięki czemu nie zniszczą się tak szybko. Niejednokrotnie mój fotozeszyt wpadł w różne ręce i nie ma żadnych zniszczeń, a w przypadku tego typu produktów, kartki lubią się luzować, dziurki rozszerzać, a spirala wysuwać. Tutaj nic takiego się nie dzieje :)
Czas realizacji to kolejny plus tej firmy. Chwila moment i nasz produkt jest w domu, a idzie aż z Niemczech. Samo jego projektowanie jest przyjemne i bardzo proste, mamy do tego specjalny program, w którym naprawdę szybko można się odnaleźć. Z pewnością każdy by sobie poradził. 
Zachęcam wszystkich do przetestowania produktów Saal Digital, gdyż naprawdę warto! Ja niejednokrotnie już miałam styczność z Ich produktami i za każdym razem jestem bardzo zadowolona! 

Zachęcam do obejrzenia całej fotorelacji, jaką dla Was przygotowałam :)
Do następnego! <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz