wtorek, 30 stycznia 2018

Sesja narzeczenska Moniki i Karola



Hej!
Na wstępie.. Przyznajcie się, kto tęskni za taką pogodą?
Ja bardzo! Przyznaję się bez bicia :D
Zdecydowanie jest to okres, w którym chce się aż żyć. Nie to co teraz.. Szaro, buro, ponuro. Pocieszam się myślą, że jeszcze tylko troszkę :) Za chwilę tak naprawdę ruszy w pełni sezon 2018, zaczną się kolejne zlecenia, kolejne piękne, magiczne, pełne uczucia ujęcia.. :) Nie mogę się doczekać!
Takie właśnie zdjęcia zrobiliśmy z Moniką i Karolem podczas Ich sesji narzeczeńskiej. Co prawda, minęło już parę miesięcy, ale jestem przekonana, że Monia z Karolem kochają się jeszcze bardziej! Tak zresztą powinno być, kochać się bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro :)  Zdecydowanie najważniejsze jest jednak pielęgnowanie uczucia, którym wzajemnie się darzy dwoje osób :)
Cudownie jest widzieć, jak dwoje ludzi darzy się tak silnym uczuciem, jakim jest miłość, prawda?
Jeszcze większy uśmiech mam na twarzy, gdy właśnie takie pary się do mnie zgłaszają! :)
Takie, których uczucia są prosto z serduszka, a nie są udawane. Zdjęcia wtedy również są naturalne, a co najważniejsze, przepełnione prawdziwym uczuciem. I to widać!
Zdecydowanie kocham moją pracę <3
Uwielbiam uwieczniać tak piękne chwile :)
A co najważniejsze, do zdjęć wracamy zawsze. Zawsze można przypomnieć sobie tak ważne momenty w naszym życiu. Zawsze możemy usiąść wspólnie, wziąć album do rąk i powspominać. Jak dobrze, że są takie możliwości, prawda? :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz