środa, 31 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017

Hej!
W końcu siadłam tutaj, aby podsumować rok 2017.
Chciałabym przybliżyć Wam go w skrócie, a także pokazać najlepsze ujęcia (według mnie), które udało mi się stworzyć.

Zapraszam na krótki filmik <3




Jak wiecie, bądź też nie.. Jestem dość młodą osobą, bo mam zaledwie, albo i aż 20 lat. W roku 2017 jeszcze się uczyłam, miałam maturę, egzaminy zawodowe - tak, chodziłam do technikum ;) Mało tego! INFORMATYCZNEGO, kumacie? :D
Trochę jednak mój kierunek nie wiązał się z tym, co tak naprawdę od paru ładnych już lat, sprawia mi tyle radości i jednocześnie już od dłuższego czasu stawało się małą, ale jakąś formą pracy i zarobku.
Od samego początku technikum już wiedziałam, że nie chcę iść na studia. Po prostu nie czułam tego. Bałam się jednocześnie, że jak pójdę na weekendowy tryb nauki, to moja pasja na tym ucierpi. Z kolei trybu dziennego nie brałam nawet pod uwagę - nienawidziłam i wciąż nienawidzę się uczyć. Moje podejście do nauki bardzo zmieniło technikum - wiele przykrych, a nawet bardzo przykrych sytuacji, które jednoznacznie przyczyniły się do mojej decyzji.
Jedno było wtedy pewne - wciąż chciałam robić zdjęcia i się rozwijać. Wtedy jeszcze natomiast nie wiedziałam, w którą stronę to pójdzie. Teraz już wiem, zmieniło się na lepsze.
Rok 2017 był rokiem szczególnie przełomowym i jakże dla mnie ważnym. Mam własną firmę fotograficzną, zrealizowałam marzenia, które jeszcze 3 lata temu były tylko marzeniami, na które nie widziałam większych szans, aby je zrealizować. 
Jednakże to był również rok, w którym było mnóstwo bólu. Nie zawsze było kolorowo.. Nie tylko w szkole, życiu prywatnym, ale także w mojej pracy. Usłyszałam wiele słów które zabolały, było mnóstwo sytuacji, które niejednokrotnie wywołały łzy. Mimo wszystko, nie poddaje się. Te sytuacje tylko pokazały jak jednak człowiek jest silną istotą, że potrafi tyle znieść. Staram się ciągle, aby było tylko lepiej. Uczę się ciągle nowych rzeczy i chce, aby efekty mojej pracy były jeszcze lepsze. Marzy mi się to!
Mam nadzieję, że ten rok będzie kolejnym rokiem realizacji swoich marzeń i postanowień. Jest już dużo planów, pozostało tylko wcielić je w życie. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej i lepiej. Rok 2017 był rokiem ogromnych zmian, finalnie na plus. Skończył się na ponad 50 imprezach okolicznościowych (taak, tydzień w tydzień praktycznie praca, a w tygodniu obróbka), niezliczonej ilości sesji indywidualnych i na gronie masy zadowolonych klientów, wooow!
Mam oczywiście swoje ulubione kadry, zobaczcie sami <3
Jednakże tutaj wstawiam ulubione kadry z sesji indywidualnych :)
Moi ulubieńcy z imprez okolicznościowych, są już na fb :)











 






To tylko parę z moich ulubionych kadrów :)
Reszta jest na fb, a także w filmiku powyżej :)
#2018 działamy!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz