sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016!





Kochani! 
Witam Was w ostatnim dniu grudnia. Ostatni dzień tego roku, już jutro przywitamy kolejny rok, miejmy nadzieję, że będzie on lepszy :)
Za parę godzin zapewne większość z Was ruszy na szampańskie imprezy, spotkacie się ze znajomymi i wspólnie przywitacie nowy rok. 
Stąd też przychodzę do Was z podsumowaniem całego roku 2016.
Jaki ten rok dla mnie był? Odpowiedziałabym, że bardzo zróżnicowany. Były gorsze, lepsze momenty. Nauczyłam się też kolejnych rzeczy, przeliczyłam na niejednej osobie, przewinęło się trochę chorób itd. Możecie zauważyć, że w tym roku posty były rzadko, tak samo jak same sesje. Ten rok był na pewno rokiem podróży, tych bliższych i dalszych. Stąd też gdzieś te zdjęcia szły na bok, ale nie tylko przez to. Miałam bardzo dużo imprez, które stały się dla mnie priorytetem. Były to najróżniejsze uroczystości, począwszy od chrztów, roczków, komunii, aż po osiemnastki, wesela i jubileusze. Niezmiernie się cieszę, że miałam okazję wykonać każdą jedną sesję i sfotografować każdą jedną uroczystość. Cieszę się także, że dzięki fotografii mogłam poznać tak wiele wspaniałych osób, przeżyć tak wiele chwil i uwiecznić najważniejsze momenty.
Mam nadzieję, że rok 2017 będzie rokiem znacznie lepszym od tego, bo ten do jakiś najbardziej udanych to nie należał..
Życzę wszystkim udanej imprezy sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku!

Zapraszam do obejrzenia sesji z tego roku, a także do obejrzenia filmiku jaki dla Was przygotowałam :)


  




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA -  KLIK




CAŁA SESJA -  KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA -  KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA - KLIK




CAŁA SESJA -  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz